Invitatie de participare Proiect tehnic – PT, DTE, DTAC și asistență tehnică pe perioada execuției lucrărilor pentru Reabilitare corp clădire Internat Colegiul Tehnic „Ioan Ciordaș” Beiuș, Jud. Bihor

Invitatie de participare

Proiect tehnic – PT, DTE, DTAC și asistență tehnică pe perioada execuției lucrărilor pentru

Reabilitare corp clădire Internat Colegiul Tehnic „Ioan Ciordaș” Beiuș, Jud. Bihor, necesară implementării finanțării aferente Cererii de Finanțare nr. C5-B2.1.a-11 din cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, Componenta C5 – Valul renovării, Axa 2 – Scheme de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri publice, Operațiunea B2: Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice

Tip anunt   Invitatie de participare   ACHIZITIE DIRECTA

 

Autoritatea contractanta

MUNICIPIUL BEIUS

Cod de identificare fiscala: 4794567; Adresa: Strada Piata Samuil Vulcan, nr.14; Localitate: Beius; Cod Postal: 415200; Tara: Romania;

Adresa de e-mail: achizitiiprimaria.beius@gmail.com;

Nr de telefon: +0259321935; Fax: +0259321273;

Persoana de contact:Cotrau Mariana ;

Adresa web a sediului principal al autoritatii/entitatii contractante(URL): www.municipiulbeius.ro;

 

Obiectul achiziției: Contractul are ca scop prestarea serviciilor de proiectare (PT, DTE, DTAC, asistență tehnică din partea proiectantului și obținerea avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism) inclusiv verificarea proiectului tehnic, pentru obiectivul de investiții Reabilitare corp clădire Internat Colegiul Tehnic „Ioan Ciordaș” Beiuș constand în:

  1. Documentații pentru obținerea avizelor și acordurilor și proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAD, DTAC, DTOE);
  2. Proiectul tehnic de execuție (PT), cu caiete de sarcini, detalii de execuție (DE), programe de urmărire și control a calității, devizul general și devizul martor, liste de cantități de lucrări, inclusiv plan de sănătate și securitate în muncă, grafic de execuție;
  3. Verificarea proiectului tehnic, realizată de alți specialiști decât cei care au elaborat proiectul tehnic;
  4. Asistență de specialitate pentru formularea eventualelor răspunsuri la solicitările de clarificări formulate de ofertanți pe perioada desfășurării procedurii de atribuire a contractului de execuție;
  5. Asistenta tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuție a lucrărilor.

Valoarea estimată a contractului:118.508,40  lei fără TVA

 

Cod CPV: 71322000 – 1 – Servicii de proiectare tehnică pentru lucrări publice

Tip de contract:  Servicii

 

Date juridice 

Amplasament: Municipiul Beiuș, str. Nicolae Bolcaș, nr.11, județul Bihor,  nr. cad 104491 având suprafata de 1331 mp.

Imobilul pentru care urmează să se întocmească Serviciile de proiectare a fost construit înainte de anul 1990 și se află în domeniul public al Municipiului Beiuș. Acest imobil nu este clasat ca monument istoric/sau în curs de clasare și nu este situat în zonă de protecție a monumentelor istorice și/sau în zone construite protejate aprobate conform legii.

Imobilul este Clădire pentru învățământ având configurația D+P+3E, face parte din domeniul public al Municipiului Beiuș, având suprafață desfășurată de 3025 mp.

 

Locul de executare

Municipiul Beius, judetul Bihor

 

Termen depunere oferta19.06.2023, ora 12:00

 

Criterii de atribuire :

Pretul cel mai scazut    în condiţiile respectării în totalitate a specificațiilor din Caietul de sarcini și a celor prevăzute la capitolul Condiţii de participare din prezentul anunț. Oferta financiară va fi exprimată în lei fără TVA, are caracter ferm și obligatoriu și se va menține până la semnarea contractului

 

Termen de execuție: Durata de prestare a serviciului, defalcată pe etape este urmatoarea :

– Proiectare, inclusiv verificarea proiectului tehnic: maxim 60 de zile de la ordinul de începere a serviciului;

– Asistență tehnică din partea proiectantului: se va realiza pe toată perioada de execuție a lucrărilor, lucrări care vor face obiectul altei proceduri ce va fi inițiată și finalizată după recepția documentației proiectului tehnic. Termenul maxim pentru finalizarea acestui serviciu nu poate depăși termenul maxim prevăzut în contractul de finanțare nr. 130569 din 18.11.2022, respectiv data de 30 iunie 2026. Autoritatea contractantă are obligația de a notifica prestatorul după emiterea ordinului de începere a lucrărilor de execuție.

Începerea îndeplinirii obligațiilor contractuale de către prestator se va face după constituirea garanției de bună execuție a serviciilor de proiectare și emiterea ordinului de începere a serviciilor, conform legislației în vigoare.

CONDITII DE PARTICIPARE

 

Motive de excludere:

Declaratie privind neincadrareain prevederile art.60 din Legea 98/2016 privind  achizitiile publice. Completare Formular nr.3

Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.164 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Completare Formular nr.4

Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.165 coroborat cu art 166 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Completare Formular nr.5

Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Completare Formular nr.6

 

Capacitatea de exercitare a activității profesionale (înregistrare).

Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care să rezulte informații reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie să aibe corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentele vor fi depuse în oricare dintre formele: copie legalizată/copie lizibilă cu mențiunea „conform cu originalul”.

 

Cerințe minime de calificare:

Prestatorul va avea o echipă formată din personal specializat/atestat/autorizat, cu experiență în toate componentele/specialitățile serviciilor care fac obiectul prezentului caiet de sarcini, respectiv:

  • arhitect, care va îndeplini și funcția de șef de proiect;
  • ingineri proiectanți pentru toate tipurile de instalații (instalații sanitare, termice, gaze, ventilații – climatizare, electrice, curenți slabi, tari etc.);
  • alți specialiști pe care Prestatorul îi consideră necesari pentru realizarea tuturor documentațiilor/documentelor specifice, a proiectării lucrărilor solicitate în prezentul caiet de sarcini, pentru realizarea tuturor eventualelor modificări/adaptări/completări solicitate de Autoritatea contractantă/Organismul finanțator.

Cerințe minime ale echipei de specialiști – arhitect, ingineri proiectanți pentru toate tipurile de instalații (instalații sanitare, termice, gaze, ventilații – climatizare, electrice, curenți slabi, tari etc.):

  • arhitect – minim 1 specialist;
  • ingineri proiectanți pentru toate tipurile de instalații – minim 1 specialist proiectant instalații pentru construcții (instalații sanitare, termice, gaze, ventilații – climatizare, electrice, curenți slabi, tari etc.).

Experții/specialiștii propuși vor deține următoarele calificări și abilități:

Echipa de specialiști va fi formată din cadre tehnice cu pregătire superioară care au absolvit, cu diplomă recunoscută de statul român, instituții de învățământ superior de specialitate în domeniul arhitecturii, construcțiilor și instalațiilor pentru construcții, cu drept de semnătură potrivit nivelelor de competență.

Potrivit prevederilor legale, arhitectul cu drept de semnătură este obligat să dețină și să aplice pe documentația tehnică parafa cu numărul de ordine înscris în Tabloul Național al Arhitecților.

În conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.E. nr. 45/07.09.2016, specialiștii proiectanți instalații electrice vor deține atestat valabil.

Pentru acestea se vor depune:

  • Curriculum Vitae, din care să reiasă experiența profesională;
  • Diplomă de licență/similar;
  • Certificate/atestate;
  • Declarație de disponibilitate pentru întreaga perioada aferentă activităților pe care și le asumă prin contract- Formularul nr. 7;
  • Verificarea tehnica va fi realizată de alți specialiști decât cei care au elaborat proiectul tehnic. Verificatorii vor completa o declaraţie pe proprie răspundere referitoare la conflictul de interese a verificatorului de proiect , conform Legii nr. 10/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul 11.

In cazul in care ofertantul se regaseste printre  operatorii economici (asociaţi, subcontractanţi, terţi) care au elaborat documentatia de avizare a lucrărilor de interventie pentru obiectivul de investiții Reabilitare corp clădire Internat Colegiul Tehnic „Ioan Ciordaș” Beiuș, Jud. Bihor, acesta este obligat sa duca la cunostiinta autoritatii contractante aceasta stare de fapt si sa prezinte o declaratie din care sa rezulte că implicarea sa in activitatea de elaborare a DALI şi alte documentaţii tehnice, nu denaturează concurenţa.

 

Elaborarea ofertei

 

  1. Modul de prezentare a propunerii tehnice

Propunerea tehnică se va intocmi în conformitate cu cerințele minime prevazute în caietul de sarcini , astfel încât, în procesul          de evaluare a ofertelor, informațiile să permită identificarea facilă a specificațiilor din caietul de sarcini corelate cu documentele care compun propunerea tehnica.

În acest sens propunerea tehnică va cuprinde:

Un comentariu propriu al specificațiilor tehnice conținute în caietul de sarcini;

Descrierea detaliată a metodologiei și a planului de lucru conceput pentru prestarea  serviciilor pe   specialități cu nominalizarea personalului responsabil;

  1. a) Prezentarea unei liste/tabel ( completare Formular 8) cu personalul pentru elaborarea documentațiilor de proiectare în care să se specifice funcția pe care o va îndeplini fiecare, specializările deținute, dacă sunt angajați cu contract de muncă, de colaborare sau orice altă formă prevăzută de lege.. Numele persoanei propuse ca și expert cheie, CV-uI, studiile absolvite și calificările profesionale în legătură cu poziția propusă (diplome/certificate);
  2. b) Prezentarea pentru fiecare specialist/expert numit în cadrul echipei a unei Declarații de disponibilitate pentru toată perioada de derulare a contractului- Formularul nr. 7;
  3. c) Prezentarea pentru fiecare specialist/expert numit în cadrul echipei a atestatelor/legitimațiilor, respectiv autorizații/atestate pentru operatorii economici- Formular 8a – daca este cazul. În cazul în care oferta este depusă în numele Asocierii, cerința este aplicabilă pentru fiecare membru Asociat în
  4. d) Declarație pe proprie răspundere a operatorului economic din care să rezulte faptul că, la elaborarea ofertei, a ținut cont de obligațiile referitoare la condițiile privind protecția muncii care sunt în  vigoare în România, precum și că le va respecta în vederea implementării contractului – Formular 9
  5. e) Declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic privind respectarea reglementarilor obligatorii din domeniul mediului, social, al relatiilor de munca. Ofertantul va mentiona in declaratie ca a tinut cont si va respecta aceste reglementari obligatorii, la elaborarea ofertei si respectiv pe parcursul executarii contractului de servicii – Formular 10

Declaratiile de la pct. d) și e) vor fi prezentate, atât de către ofertant, asociat, cât și de subcontractanții declarați in oferta.

Ofertantul va prezenta o programare eșalonată în timp a tuturor fazelor necesare îndeplinirii cerințelor achizitorului, identificând în mod clar durata acestora precum și personalul responsabil de îndeplinirea tuturor fazelor necesare finalizării obiectivului de investiții, conform cerințelor prevăzute în prezentul caiet de sarcini, coroborat cu respectarea tuturor prevederilor legale naționale și comunitare, precum și a Ghidul solicitantului – Ghidului Specific privind regulile si Conditiile Aplicabile finantarii din Fondurile Europene aferente Planului National de Redresare si Rezilienta in cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, Componenta C5 – Valul renovării, Axa 2 – Scheme de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri publice, Operațiunea B2: Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice

Totodată, se va prezenta și un grafic de execuție pentru prestarea tuturor activităților contractate, defalcat pe faze de realizare și timp.

 

 

MODUL DE PREZENTARE A PROPUNERII FINANCIARE

Prin asumarea proiectării unei investiții, prin soluțiile propuse, ofertantul își asumă, pe lângă cele de ordin profesional și responsabilitatea bunei gestionări a resurselor financiare destinate de către autoritatea contractantă pentru realizarea serviciului.

Valoarea ofertată a serviciului trebuie să rezulte din însumarea preturilor activitatilor care vor sta la baza prestarii serviciului care face obiectul prezentei achizitii.

 

În concluzie, propunerea financiara va cuprinde, in mod obligatoriu urmatoarele documente:

  1. Formularul de oferta ( Formular 2 );
  2. Centralizator valoare oferta ( Formular 2a, anexa la Formularul de oferta);
  3. Anexa formular oferta (Formular 2b garantie de buna executie – durata prestare)

 

Propunerea financiară va cuprinde toate și orice costuri legate de prestarea serviciilor de proiectare si asistență tehnica, inclusiv verificarea proiectului tehnic.

Prețurile unitare cuprinse în propunerea financiară vor fi stabilite în lei, nu vor conține TVA și vor avea maxim 2 (două) zecimale.

 

 

Modalitate desfășurare:

Orice operator economic  are posibilitatea de a transmite oferte conform prezentului anunț și a caietului de sarcini anexat, pe adresa de e-mail: achizitiiprimaria.beius@gmail.com.

Documente atasate: 1.Invitatie de  participare Reabilitare corp clădire Internat Colegiul Tehnic „Ioan Ciordaș” Beiuș,I1.NVITATIE PARTICIPARE PT Reabilitare Internat Ciordas

2.Caiet de sarcini PT Reabilitare corp clădire Internat Colegiul Tehnic „Ioan Ciordaș” Beiuș2.caiet sarcini PT Reabilitare Internat Ciordas PNRR

3.Anexe caiet de sarcini PT Reabilitare corp clădire Internat Colegiul Tehnic „Ioan Ciordaș”3. DALI PT Reabilitare Internat Ciordas

4.Formulare Reabilitare corp clădire Internat Colegiul Tehnic „Ioan Ciordaș” Beiuș4.Formulare PT Reabilitare Internat Ciordas

6.certifi.urbanism Internat Ciordas

5 Verificarea aplicarii DNSH

 

Compartiment Achizitii Publice

Ec. Mariana Cotrau