ANUNŢ
ÎN ATENŢIA
SOLICITANŢILOR DE LOCUINŢE ANL CARE AU DEPUS CERERI
PÂNĂ LA DATA DE 28.02.2023
Având în vedere solicitările depuse în vederea atribuirii unor locuințe de tip ANL de pe
raza UAT Municipiul Beiuș, prin prezentul anunț vă aducem la cunoștință faptul că pentru
evaluarea dosarelor dumneavoastră vă adresăm rugămintea de a depune la sediul instituției noastre
– Registratura Primăriei, până în data de 24.03.2023 o cerere cu privire la completarea dosarului
ANL în care să menționați documentele depuse ( se vor depune doar documentele care nu au mai
fost depuse împreună cu cererea inițială sau cele menționate/nebifate în notificarea trimisă către
dumneavoastră)
Actele justificative necesare îndeplinirii criteriilor de acces la locuințele pentru tineri
destinate închirierii în Municipiul Beiuş sunt:
1. Cerere
2. Copie de pe actul de identitate şi de pe actul de naștere ale titularului de cerere şi a membrilor
săi de familie, după caz certificat de căsătorie.
3. Copie sentință de divorț ( după caz)
4. Documente din care să rezulte luarea în întreţinere a altor persoane în condiţiile legislaţiei în
domeniu, sentinţa judecătorească privind obligaţia întreţinerii sau contract de întreţinere
autentificat notarial (dacă este cazul)
5. Declaraţii notariale ale titularului cererii şi ale membrilor familiei acestuia (după caz, ale
soţiei/soţului şi sau alte persoane majore aflate în întreţinerea acestuia) din care să rezulte că
nu deţin şi nu 1m deţinut o altă. locuinţf1 în proprietate şi/sau nu sunt beneficiari ai unei alte
locuinţe cu chirie, proprietate de stat, proprietate a Municipiului Beiuş sau a unităţii in care îşi
desfăşoară activitatea titularul cererii de locuinţă
6. Dovada domiciliului în Municipiul Beiuş de cel puţin 1 an în cazul în care solicitantul îşi
dcfăşoară activitatea pe o rază de 1 O km de Municipiul Beiuş
7. Contract de închiriere înregistrat la Administraţia locală a finanţelor publice în cazul în care
solicitantul este chiriaş din fondul locativ privat (în contract se va menţiona în mod expres
suprafaţa locuibilă închiriată)
8. Declaraţie notarială proprietar/succesor/solicitant tolerat în spaţiu din care să rezulte numărul
de persoane care locuiesc împreună cu acesta, numele acestora, gradul de rudenie şi suprafaţa
locuibilă folosită de cel de tolerat în spaţiu.
În cazul în care solicitantul este tolerat în spaţiu la parinţi sau alte rude este necesar să aibă
domiciliul la adresă şi va depune copii după. actele de stare civili1 din care si:1 rezulte legatura de
rudenie (respectiv: certificate de naştr.:re, deces, căsătorie – dup i caz) şi alte acte necesare dup,1
caz (respectiv: sentinţe de divorţ, înfiere, etc.)
9. Documente din care să rezulte suprafaţa locuibilă deţinută: C.F. şi RLV
10. Act medical ( certificat medical, adeverinţă medicală, scrisoare medicală, copie certificat
handicap, etc.) pentru solicitant sau alt membru al familiei aflat în întreţinere, care necesită
însoţitor sau o cameră în plus.( eliberata de către medicul specialist si avizată de către directorul
instituţiei de unde a fost eliberată)
11. Copie după diplomă de absolvire studii (indiferent de nivelul de pregătire), pentru titularul
cerem.
12. În cazul în care un titular de cerere face parte din următoarele categorii va depune acte în
dovedire:
a) tineri provcniti din instituţii de ocrotire socială care au împlinit 18 ani – adeverinţă. de
la instituţia de unde provine, perioada in care a fost instituţionalizat
b) evacuaţi din imobile naţionalizate redobândite de proprietar sau chiriaşi în acestea
copie după sentinţa de evacuare definitivă şi irevocabila sau copia procesului-verbal de
evacuare emis de executorul judecătoresc sau copia actului prin care chiriaşul a fost
înştiinţat că imobilul/apartamentul a fost predat la proprietar
c) persoane care au început procedura de adopţie sau au adoptat copii din casele de ocrotire
socială copie sentinţă de adopţie sau alte acte doveditoare eliberate de către instituţia de
ocrotire socială din care să rezulte că a fost începută procedura de adopţie.
13. Adeverinţă de la locul de muncă cu venitul net pe ultimele 12 luni ale tuturor membrilor
familiei, adeverinţe de venit de la ANAF şi copie după fila din Registrul General de Evidenţă a
Salariaţilor (ITM) în care sunteţi înregistrat precum şi copia contractului de muncă.
*După analiza documentelor sus-menţionate, Primăria municipiului Beiuş poate solicita
completarea acestora cu alte documente necesare, conform prevederilor legale