Anunț de publicitate  achiziție directă : „Achiziție si montaj indicatoare rutiere”

Anunț de publicitate 

Achiziție directă

 MUNICIPIUL Beius   invită ofertanții al căror obiect de activitate corespunde cerințelor, să depună oferta în scopul atribuirii contractului de achiziție publică de lucrări:

„Achizitie si montaj indicatoare rutiere”

 

Denumire Autoritate Contractantă: MUNICIPIUL BEIUS

1.Cod unic de înregistrare:4794567

2.Sediul: Municipiul  Beius ,str. Samuil Vulcan   nr.14. jud. Bihor

3.Telefon/fax: 0259-321935, fax 0259-321273

4.Pagina de internet: www.municipiulbeius.ro

5.Procedura de atribuire: achiziție directa

6.Sursa de finanțare a contractului: buget local

7..Obiectul contractului: achiziția serviciilor    pentru obiectivul:

„Achizitie si montaj indicatoare rutiere”” conform cerințelor stabilite în Caietul de sarcini nr.9827/11.09.2024

Amplasament

Obiectivul este situat în Municipiul Beiuș

8.Durata contractului: Durata de executare a contractului este de la semnarea contractului de către ambele părți până la îndeplinirea integrală și corespunzătoare a obligațiilor de către ambele părți, cu respectarea termenului de execuție  stabilit care nu poate să depășească 30 zile  de la data menționată în Ordinul de începere a serviciilor  emis de către beneficiar.

Perioada de garanție tehnica : 24 de luni.

  1. CODURI CPV: 34992200-9 – Indicatoare rutiere (Rev.2

)10.Informații și clarificări: Ofertanții interesați pot să solicite detalii despre achiziție la Compartiment Achiziții Publice, e-mail:achizitiiprimaria.beius@gmail.com

Orice clarificare solicitată de operatorii economici interesați să participe cu ofertă la achiziția lserviciilor mai sus menționate, se poate transmite în scris, la adresa de email: achizitiiprimaria.beius@gmail.com, urmând ca răspunsurile autorității contractante să fie publicate pe site-ul instituției .

Data limită pentru depunerea ofertei: 20.09.2024, ora 12.00 pe email la adresa

achizitiiprimaria.beius@gmail.com sau la sediul Primăriei : Beius, str. Samuil Vulcan .14, Registratura

  1. Valoarea estimată a achiziției: 25.210,00 lei  fără TVA
  2. Prețul va fi exprimat în lei fără TVA
  3. Moneda în care se transmite oferta de preț: lei fără TVA
  4. Limba în care se redactează oferta: limba română
  5. Modalități de plată: Plata se va face, in termen de 30 zile. în baza facturii fiscale emise în sistemul Ro-eFactura, potrivit prevederilor OUG nr. 120/2021, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 139/2022.

Pentru a fi acceptată la plată, factura fiscală va fi însoţită de:

Proces-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a serviciilor prestate, semnat şi însuşit de ambele părţi. Prestatorul va emite factura după încheierea Procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a serviciilor prestate

Perioada de valabilitate a ofertei: Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 de zile de la termenul limită de primire a ofertelor.

16.Condiții de participare și prezentare a ofertei 

 Documente de calificare : ofertantul va completa și depune :

1.Formularele atașate în secțiunea Formulare

2.Certificat constatator emis de ONRC în termen de valabilitate la data depunerii ofertei, din care rezultă obiectul de activitate al operatorului economic și  din care să reiasă concordanța codului CAEN cu obiectul contractului.

3Oferta financiara

Modul de prezentare a ofertei financiare

Oferta financiară se va completa și prezenta conform Formular 1 si anexa , în care va fi menționat prețul  total ofertat, prețul ofertat va fi exprimat în lei, fără TVA și va cuprinde toate cheltuielile necesare pentru execuția contractului, conform cerințelor Caietului de sarcini.

Ofertantul va include, în propunerea financiara, toate și orice costuri legate de lucrărilor care fac obiectul contractului.

Prețul contractului este ferm si nu se ajustează.

Elaborarea propunerii financiare în alta forma decât cea stabilita mai sus, va avea ca efect respingerea ca neconformă a ofertei. Dacă prețul ofertat nu rezultă clar din formularul de ofertă, oferta va fi respinsă ca neconformă.

Oferta are caracter ferm și obligatoriu, din punct de vedere al conținutului, pe toata perioada de valabilitate și trebuie sa fie semnata pe propria răspundere de către ofertant sau de către persoana legal împuternicita de către acesta.

Se va completa și prezenta Anexa la Formularul de ofertă.

19.Criteriul de atribuire: „prețul cel mai scazut”, în condițiile respectării cerințelor din caietul de sarcini. În cazul în care se constată că ofertele clasate pe primul loc au prețuri egale, autoritatea contractantă va solicita depunerea unei noi oferte de preț în vederea departajării ofertelor.

 

  1. Achiziția directă se va realiza prin catalogul electronic SICAP

Oferta financiară si anexa acestuia împreună cu toate documentele solicitate, semnate și ștampilate, vor fi transmise pe email la adresa achizitiiprimaria.beius@gmail.com sau depuse la Registratura Primăriei Municipiului Beius , în termenul limită de depunere publicat în Anunțul de publicitate .. Ofertanții trebuie sa fie înregistrați in SEAP pentru a putea definitiva achiziția on-line.

Achiziția se va finaliza prin intermediul Catalogului electronic din SEAP  cu operatorul economic participant cu ofertă la achiziția serviciilor   mai sus menționate, care în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut ” se va clasa pe locul I, urmând a posta în  Catalogul electronic de produse/servicii/lucrări disponibil pe site-ul www.e-licitație.ro prețul ofertat conform Formularului de ofertă transmis cu oferta, cu menționarea obiectului contractului „Achizitie si montaj indicatoare rutiere” si numărul anunțului.

  1. Informații suplimentare :

Orice clarificare solicitată de operatorii economici interesați să participe cu ofertă la achiziția serviciilor mai sus menționate, se poate transmite în scris, la adresa de e-mail : achizitiiprimaria.beius@gmail.com, urmând ca răspunsul autorității contractante să fie publicat pe site-ul instituției : http://www.municipiulbeius,ro

În acest sens operatorii economici vor avea în vedere vizualizarea site-ului în perioada de transparență a acestuia până la expirarea termenului menționat în anunțul privind depunerea ofertei .

În cazul în care se optează pentru depunerea documentelor la Registratura Primăriei Municipiului Beius ,acestea se vor depune  în termenul limită de depunere publicat în Anunțul de publicitate. Pe plic se va menționa numele ofertantului și denumirea procedurii cu mențiunea „ A nu se deschide până în ________ ora 12”. Ofertele trebuie să conțină toate documentele și informațiile solicitate. Ofertele vor fi evidențiate separat, in plicuri distincte, respectiv: – Documente de calificare – – Propunerea financiară. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta are caracter ferm și obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei.

Atașăm prezentului anunt:

– caietul  de sarcini

– formularele din sectiunea formulare

Termen limita primire oferte: 20.09.2024, ora 12.00

Informatii suplimentare:

Nu se organizeaza sedinta de deschidere a ofertelor , iar achizitia se finalizeaza prin incheierea unui contract   in conformitae cu  prevederile  art. 125 din HG 395/2016. Riscurile transmiterii ofertei , inclusiv forta majora , cazul fortuit , cad in sarcina operatorului economic care transmite respectiva oferta.

Formularele, Caietul de sarcini , se gasesc atasate  pe site-ul Primariei Municipiului Beius www.municipiulbeius.ro

anunt publicitate indicatoare rutiee

Caiet de sarcini indicatoare rutiere

3.Formulare-Achizitie-si-montare-indicatoare-rutiere