ANUNT ACHIZITIE DIRECTA
“Proiect tehnic – PT, DTE, DTAC și asistență tehnică pe perioada execuției lucrărilor pentru
Reabilitare termoenergetică a corpurilor de clădire C3 și C6 aparținând Liceului Vocațional Pedagogic”, Jud. Bihor, necesară implementării finanțării aferente Cererii de Finanțare nr. C5-B2.1.a-157 din cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, Componenta C5 – Valul renovării, Axa 2 – Scheme de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri publice, Operațiunea B2: Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice
Tip anunt: INVITATIE ACHIZITIE DIRECTA
Autoritatea contractanta
MUNICIPIUL BEIUS
Cod de identificare fiscala: 4794567; Adresa: Strada Piata Samuil Vulcan, nr.14; Localitate: Beius; Cod Postal: 415200; Tara: Romania;
Adresa de e-mail: achizitiiprimaria.beius@gmail.com;
Nr de telefon: +0259321935; Fax: +0259321273;
Persoana de contact:Roman Ecaterina Amalia;
Adresa web a sediului principal al autoritatii/entitatii contractante(URL): www.municipiulbeius.ro;
Obiectul achiziției: Obiectul contractului de prestări servicii, ce urmează a fi atribuit, are ca scop prestarea serviciilor de proiectare (PAD, DTAC, PT+DE, asistență tehnică din partea proiectantului și obținerea avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism) inclusiv verificarea proiectului tehnic, pentru obiectivul de investiții Reabilitare termoenergetică a corpurilor de clădire C3 și C6 aparținând Liceului Vocațional Pedagogic. constand în:
- Documentații pentru obținerea avizelor și acordurilor și proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAD, DTAC, DTOE);
- Proiectul tehnic de execuție (PT), cu caiete de sarcini, detalii de execuție (DE), programe de urmărire și control a calității, devizul general și devizul martor, liste de cantități de lucrări, inclusiv plan de sănătate și securitate în muncă, grafic de execuție;
- Verificarea proiectului tehnic, realizată de alți specialiști decât cei care au elaborat proiectul tehnic;
- Asistență de specialitate pentru formularea eventualelor răspunsuri la solicitările de clarificări formulate de ofertanți pe perioada desfășurării procedurii de atribuire a contractului de execuție;
- Asistenta tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuție a lucrărilor.
Valoarea estimată a contractului: 55.000 lei fără TVA
Cod CPV: 71322000 – 1 – Servicii de proiectare tehnică pentru lucrări publice
Tip de contract:
Servicii
Date juridice
Amplasament: Municipiul Beiuș, str. Mihai Eminescu, nr. 4, județul Bihor, nr. cad. 106197.
Imobilele pentru care urmează să se întocmească Serviciile de proiectare au fost construite înainte de anul 1990 și se află în domeniul public al Municipiului Beiuș. Aceste imobile nu sunt clasate ca monument istoric/sau în curs de clasare și nu sunt situate în zonă de protecție a monumentelor istorice și/sau în zone construite protejate aprobate conform legii.
Imobilul C3, Clădire pentru învățământ având configurația P+M, face parte din domeniul public al Municipiului Beiuș, având suprafață desfășurată de 567 mp.
Imobilul C6, Clădire pentru învățământ având configurația P+E, face parte din domeniul public al Municipiului Beiuș, având suprafață desfășurată de 244 mp.
Locul de executare
Municipiul Beius, judetul Bihor
Termen depunere oferta : 15.06.2023, ora 15:30
Criterii de atribuire :
Pretul cel mai scazut
Termen de execuție: Durata de prestare a serviciului, defalcată pe etapele menționate anterior este:
– Proiectare, inclusiv verificarea proiectului tehnic: maxim 60 de zile de la ordinul de începere a serviciului;
– Asistență tehnică din partea proiectantului: se va realiza pe toată perioada de execuție a lucrărilor, lucrări care vor face obiectul altei proceduri ce va fi inițiată și finalizată după recepția documentației proiectului tehnic. Termenul maxim pentru finalizarea acestui serviciu nu poate depăși termenul maxim prevăzut în contractul de finanțare nr. 130569 din 18.11.2022, respectiv data de 30 iunie 2026. Autoritatea contractantă are obligația de a notifica prestatorul după emiterea ordinului de începere a lucrărilor de execuție.
Începerea îndeplinirii obligațiilor contractuale de către prestator se va face după constituirea garanției de bună execuție a serviciilor de proiectare și emiterea ordinului de începere a serviciilor, conform legislației în vigoare.
Condiții de participare: cu respectarea prezentului anunț și a tuturor cerințelor din caietul de sarcini , invitatiei de participare si formularelor, anexate prezentului anunt;
Modalitate desfășurare:
Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte conform prezentului anunț și a caietului de sarcini anexat, pe adresa de e-mail: achizitiiprimaria.beius@gmail.com
Ofertantii pot solicita clarificări anterior depunerii ofertelor, până la data de 13.06.2023, ora 1600 pe adresa : achizitiiprimaria.beius@gmail.com, persoana de contact : Roman Ecaterina Amalia.
Documente atasate:
1.Invitatie participare PT Reabilitare Pedagogic C3 C6;1.Invitatie participare PT Reabilitare Pedagogic C3 C6
2.Caiet de sarcini PT Reabilitare Pedagogic C3 C6;2.Caiet de sarcini PT Reabilitare Pedagogic C3 C6
3.Anexe caiet de sarcini PT Reabilitare Pedagogic C3 C6;4.Verificarea aplicarii DNSH 3. Certificat de Urbanism (CU) nr. 23 din 08.02.2023 14. Audit Liceu C6 Semnat 13. f2.Expertiza C6 12. Audit Liceu C3 Semnat 11. NOTA JUSTIFICATIVA 10. Expertiza C3 9. Studiu geotehnic , verificare 9. NEGATIE ISU 7. APM VOCATIONAL PEDAGOGIC 6. DSP 5. aviz electrica Liceul Pedagogic 3. PAD PEDAGOGIC 106197 2. CF 19. PLANSE INSTALATII PEDAGOGIC 18. PLANSE ARHITECTURA 17. DALI MEMORIU ARH 16. Referat verificare tehnica cerinte B1,C,D,E,F 15. DG LVPNP
4.Formulare Reabilitare Pedagogic C3 C6 ;4.Formulare Reabilitare Pedagogic C3 C6