Amenajare teritorială și investiții

Pentru un Beiuș dezvoltat

INVESTITII SI AMENAJAREA TERITORIULUI

COMPARTIMENT INVESTITII SI AMENAJAREA TERITORIULUI: structură funcțională direct  subordonată Sef birou tehnic

 

ATRIBUTII

  • urmărirea şi stabilirea măsurilor ce se impun pentru buna realizare a lucrărilor de investiţii şi achiziţii publice;
  • urmărirea întocmirii documentaţiilor tehnice şi asigurarea realizării tuturor lucrărilor publice ce se execută din bugetul local sau din alte fonduri publice;
  • urmărire derulării lucrărilor de investiţii, respectarea termenelor şi efectuarea recepţiilor, conform contractelor încheiate în acest scop;
  • colaborarea cu celelalte compartimente din cadrul instituţiei în vederea stabilirii necesarului de fonduri în vederea elaborării bugetului local, urmăreşte modul de utilizare şi asigură gospodărirea fondurilor destinate lucrărilor de investitii, reparaţii drumuri,etc;
  • luarea masurilor necesare in vederea întreţinerii drumurilor publice din municipiu, montarea semnelor de circulaţie, desfăşurarea normală a traficului rutier şi pietonal;
  • verificarea calităţii lucrărilor de gospodărie şi investiţii precum şi respectarea termenelor contractuale;
  • urmărirea şi propunerea de măsuri necesare precum şi stabilirea necesarului de surse financiare pentru: întreţinerea şi repararea străzilor, salubrizarea oraşului, întreţinerea parcurilor şi a zonelor verzi, siguranţa traficului, iluminatului public, alimentării cu apă potabilă şi a canalizării, a staţiilor de epurare, a dezăpezirii municipiului;
  • asigurarea desfăşurării procedurilor de achiziţii publice conform legislaţiei în vigoare;
  • asigurarea relaţiei de comunicare şi de fluidizare a informaţiilor de natură tehnică dintre serviciile de specialitate coordonate şi celelalte direcţii din cadrul Primăriei;
  • urmărirea punerii în aplicare de către compartimentele instituţiei a hotărârilor Consiliului local din domeniul lui de activitate;
  • organizarea şi urmărirea întreţinerii sistemelor de semnalizare rutieră şi dirijare a traficului;
  • coordonarea şi urmărirea realizării reabilitării reţelelor de transport şi distribuţie a apei potabile;
  • coordonarea şi urmărirea lucrărilor privind construirea şi reamenajarea sistemelor de colectare, canalizare, epurare şi evacuare a apelor menajere, pentru a se atinge conformitatea tehnică cu Aquisul Comunitar privind epurarea apei uzate;
  • dotarea căilor de comunicație, a locurilor publice de colectare cu un număr suficient de recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor şi transportul la timp al acestora;
  • recuperarea şi reciclarea deșeurilor; cuprinderea de fonduri în bugetul local cu acest scop;
  • întocmirea şi fundamentarea listelor de lucrări de investiţii în proiectul de buget şi a programului anual de achiziţii publice, studii, dotări şi proiecte;
  • planificarea lucrărilor de investiții aprobate pentru finanţare în bugetele anuale;
  • asigurarea urmăririi execuţiei lucrărilor de investiţii, prin inspectori de şantier, conform legislaţiei în vigoare;
  • obţinerea avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor de construcţie pentru lucrările de investiţii sau pentru funcţionare;
  • verificarea şi recepţionarea lucrărilor şi serviciilor contractate din domeniul de activitate; verificarea situaţiilor de lucrări, confirmându-se veridicitatea acestora; efectuarea recepţiilor la terminarea lucrărilor şi a recepţiei finale după expirarea perioadei de garanţie, comunicarea receptiilor Serviciului Economic, în vederea luării în evidenţa contabilă;
  • urmărirea şi asigurarea decontărilor lucrărilor şi serviciilor executate, conform contractelor în derulare;
  • asigurarea realizării tuturor obligaţiilor care revin autorităţii publice locale în derularea investiţiilor prin programul ANL ş.a.;
  • colaborarea cu compartimentele şi structurile de specialitate în elaborarea de programe şi strategii de dezvoltare pe termen mediu şi lung, promovarea şi derularea de proiecte finanţate din diferite fonduri nerambursabile, asigurarea documentaţiilor tehnice şi a procedurilor pentru derularea unor lucrări de investiţii în parteneriate, asocieri;
  • urmărirea înregistrării în contabilitate şi în patrimoniu a obiectivelor de investiţii finalizate;
  • iniţierea şi promovarea procedurilor privind aplicarea legislaţiei în domeniul conservării energiei, cadastrului, mediului, etc.;
  • realizarea evidentei cu privire la patrimoniul public si aplicarea modificarilor conform prevederilor legale

Contact

Contact

Date de contact

Adresă
P-ța Samuil Vulcan nr. 14, 415200 Beiuș, județul Bihor

Telefon
0259 321 935

Email

urbanism@municipiulbeius.ro

contact@municipiulbeius.ro

Compartimente

Află mai multe informații